z cyklu fakty i kity

z cyklu fakty i kity
- Malkontentem trzeba się urodzić - powiedziała dumnie Mirabelka.

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Ktoś Ty?

Ponieważ Mirabelka zauważyła sporo wejść, ale nie potrafi zajrzeć Ci w oczy, wyciąga swoją bloggerską dłoń i prosi, byś podjął próbę i w kilku słowach się przedstawił.

Chciałaby usiąść z Tobą, choćby na chwilkę, przy jednym stoliku i wspólnej kawie. (Kto kawy nie lubi, może zaparzyć sobie herbatkę lub nalać wina)

Możesz skorzystać z tej pseudoankiety.

Ktoś Ty? - (Wystarczy literka jak chcesz zostać anonimowy, ale ucieszy Mirabelkę też ciąg literek)

Skądś Ty? - (Gdzież to te swoje szanowne stopy stawiasz?)

Zaglądasz tu czasem, czyś tylko buty o wycieraczkę wytarł? - (Zaglądasz tu czasem, bo lubisz z Mirabelką posiedzieć? Czy… Wpadłeś przypadkiem i Twoja noga więcej tu nie postanie? )

I skąd żeś tu trafił? (Trafiłeś na link na jakimś portalu? Czy… Szwędając się po sieci Mirabelka wypadła z kapelusza?)


10 komentarzy:

  1. Podsłuchałam kiedyś na letniskowej działce młody kobiecy głosik pytający pośród nocnej ciemności "Kto tam?", na co dojrzały, męski, poplątany alkoholem język sąsiada wybełkotał: "Polak mały!". Takie sobie nocne Polaków rozmowy... Okołomenopauzalna żona sąsiada-Polaka sprzedała ledwo co kupiony i "wyrychtowany" domek zaraz po wytrzeźwieniu małżonka. Odpowiadanie na pytanie "kto tam?" bywa brzemienne w skutki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc co by nie kusić, zapytam teraz Ktoś Ty? '_

      Usuń
  2. Ktoś Ty? Skądś Ty? NIe wiedziałm, że jak się nie podpiszę wywołam taką burzę pytań w twojej głowie. Mirabelko dla Ciebie nie jestem anonimowa, z kapelusza mi nie wypadłaś, a i nie jedną już lampkę... przy różnych stolikach wychylilibymy :) .Pozdrowienia z zasypanych białym puchem/póki co/ Mazurskich Lasów i Jezior.Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Sylwia, miło Cię widzieć
      ...dzięki
      ...MM pozdrawiają "zielonych" gospodarzy :)

      Usuń
  3. i ja zaglądam, i ja czytam ...w pośpiechu z niekłamanym zdziwieniem, że wcale Cię nie znam KACO3
    Aga T../P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja Cię znam - Przyjaciółko :)

      a wzór na kwaśny węgla potasowy jest KHCO3 - zapomniało się, he?

      Usuń
    2. pamiętałam ale...to tak wyszło

      Usuń

Tu byłem - Zenek
(Twój komentarz może wyglądać i tak, ale jeśli nie będzie podpisany, to jak to mamusia mówiła: Z obcymi się nie rozmawia!)