z cyklu fakty i kity

z cyklu fakty i kity
- Malkontentem trzeba się urodzić - powiedziała dumnie Mirabelka.

niedziela, 12 maja 2013

suchy deszcz

Ostatnio Mżonek zabrał mnie na spacer do parku. Lekko zgarbiony popychał mój wózek z lekkością, której nie rozumiem, krawężniki zdobywał na dwóch kółkach. Spotkaliśmy znajomych wychodzących z Kościoła. Ona na szpilkach wyprostowana i piękna, on wysmagany słońcem z okularem wytatuowanym na twarzy białym cieniem. Wypoczęci roześmiani, my zmęczeni, cierpiący, zrezygnowani.
Dziś na moim kursie zaszło słońce i zostaliśmy w domu. Pomimo poczucia klaustrofobii i zamknięcia, nie wiem czemu mnie to cieszy.
Trzeba będzie posadzić kwiatki na balkonie.

1 komentarz:

  1. I to mnie cieszy! Chińczycy mawiają: "Chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się, chcesz być szczęśliwy jeden rok - ożeń się, chcesz być szczęśliwy całe życie - załóż sobie ogród!!!"

    OdpowiedzUsuń

Tu byłem - Zenek
(Twój komentarz może wyglądać i tak, ale jeśli nie będzie podpisany, to jak to mamusia mówiła: Z obcymi się nie rozmawia!)