z cyklu fakty i kity

z cyklu fakty i kity
- Malkontentem trzeba się urodzić - powiedziała dumnie Mirabelka.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Ząb zupa, a dąb dupa.

Jeśli wydaje Wam się, że problem Mirabelki rozwiązany i dokuczliwy ból po mądrym zębie odpłynął w stronę światła i pławi się w zębowym niebie, to jest to najbardziej mylny kierunek jakiego można się łapać.

Rankiem, gdy czujność Mirabelki trwała uśpiona, ból po odejściu mądrego wdarł się w szczękę i wrócił do pozycji właściwej czyli do zęba piątego, który widocznie w chwili rwania postanowił spierdzielić zahaczając o urlop na żądanie, czyli na tak zwane kacowe. Doktor Judym zapowiedział że we łikend ma łikend i Mirabelka zmuszona była oddać swój ząb w kanał innej firmie i teraz skutecznie ten kanał pogłębiła, a on się truje. Co oczywisty ma wpływ na dodatkową dozę drgawek, potów, lęków, bólów i paranoi.

Jak widać czeskie filmy spływają już po Mirabelce jak po kaczce. Widocznie ktoś lub coś pisze dla niej własne scenariusze i z przytupem realizuje swój szatański plan. Proza życia nie musi być nudna, więc Mirabelkowa proza nie zapomina kopnąć jej tyłek, i zapewnia co rusz dosadnie, że nawet wyrwanie nie tego zęba może być atrakcją serwowaną jedynie wybranym
– Niech wie, że żyje!

I wie, tylko czy to przeżyje?

2 komentarze:

  1. Nie musiałam czytać wszystkiego i nie myśl że jestem zarozumiała. Wiem, wiem co przeżywasz bo tylko raz w życiu miałam takie " porządne " kanałowe i nawet po wzięciu znieczulenia płakałam jak bóbr z bólu. Bardzo Ci współczuję i jestem całym sercem z Tobą w Twoim bólu. Morda rwie i człowiek zapomina swojego imienia. Niech Ci lepiej domownicy schodzą z drogi, albo lepiej ...noszą na rękach. Człowiek wolałby umrzeć. Buziaczków tysiące skarbie, pełna współczucia- Jola w.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałyśmy "w bólach dzieci rodzić" za karę, ale o kanałowym leczeniu nikt nie wspominał (o ile wiem )- wygląda to na jakiś gratisik lub sprzedaż wiązaną. Współczuję (dosłownie), bo jestem w trakcie tych pieszczot bez widoków na happy end, więc może będzie to najdroższa ekstrakcja, jaką zaliczyłam w życiu....

    OdpowiedzUsuń

Tu byłem - Zenek
(Twój komentarz może wyglądać i tak, ale jeśli nie będzie podpisany, to jak to mamusia mówiła: Z obcymi się nie rozmawia!)